Kemalangan Bas Ekspres Di Pagoh, 14 Mangsa Maut Dan 16 Cedera

Kemalangan Bas Ekspres Di Pagoh, 14 Mangsa Maut Dan 16 Cedera - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kemalangan Bas Ekspres Di Pagoh, 14 Mangsa Maut Dan 16 Cedera, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kemalangan Bas Ekspres Di Pagoh, 14 Mangsa Maut Dan 16 Cedera
link : Kemalangan Bas Ekspres Di Pagoh, 14 Mangsa Maut Dan 16 Cedera

Baca juga


Kemalangan Bas Ekspres Di Pagoh, 14 Mangsa Maut Dan 16 Cedera

MUAR: Empat belas maut manakala 16 lagi cedera apabila sebuah bas ekspres terjunam ke dalam cerun sedalam 20 kaki di Kilometer 137, Lebuhraya Utara Selatan arah utara dekat Pagoh, Johor awal pagi tadi.
Timbalan Pengarah Bomba dan Penyelamat Negeri Mohd Yusof Mohd Gunnos berkata kemalangan yang berlaku berdekatan Kampong Jayo itu, turut mengorbankan pemandu dan seorang kanak-kanak.
Penumpang yang cedera termasuk 7 rakyat tempatan, 6 warga Singapura, 2 Myanmar dan 1 masih belum dikenal pasti.
Beliau berkata pihaknya menerima panggilan pada pukul 3.59 pagi dan tiba di tempat kejadian kira-kira 45 minit kemudian.
“Seramai 27 anggota bomba dari 3 balai iaitu Muar, Yong Peng dan Bukit Gambir dikejarkan ke tempat kejadian,” kata Mohd Yusof ketika dihubungi di sini.
Kesemua mangsa yang terkorban dan cedera dibawa ke Hospital Pakar Sultanah Fatimah, Muar, kata beliau.
Operasi tamat sepenuhnya pada 7.10 pagi, katanya. #sumber


Kemalangan Bas Ekspres Di Pagoh, 14 Mangsa Maut Dan 16 Cedera

Sekianlah artikel Kemalangan Bas Ekspres Di Pagoh, 14 Mangsa Maut Dan 16 Cedera kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Kemalangan Bas Ekspres Di Pagoh, 14 Mangsa Maut Dan 16 Cedera linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2016/12/kemalangan-bas-ekspres-di-pagoh-14.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Kemalangan Bas Ekspres Di Pagoh, 14 Mangsa Maut Dan 16 Cedera"

Posting Komentar