Juliana Evans bakal menamatkan zaman bujang, kahwin pada...

Juliana Evans bakal menamatkan zaman bujang, kahwin pada... - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Juliana Evans bakal menamatkan zaman bujang, kahwin pada..., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Juliana Evans bakal menamatkan zaman bujang, kahwin pada...
link : Juliana Evans bakal menamatkan zaman bujang, kahwin pada...

Baca juga


Juliana Evans bakal menamatkan zaman bujang, kahwin pada...

Pasangan Juliana Evans dan kerabat diraja yang dikenali sebagai Tengku A dikatakan bakal menamatkan zaman bujang mereka tidak lama lagi. Malah persiapan juga kini sedang rancak dilakukan kedua belah pihak.

“Miss K dapat tahu artis jelita berwajah kacukan itu sekarang ini sedang sibuk membuat persiapan perkahwinan dengan kerabat di raja Selangor itu. Khabarnya, kain pasang sudah siap diedarkan. Baik di pihak perempuan mahupun kaum kerabat terdekat pihak lelaki”

“Tambah sumber Miss K itu lagi, Juliana atau mesra dengan panggil Ju itu akan terus melangsungkan perkahwinan dengan Tengku A dan tidak ada majlis pertunangan,” tulisnya menerusi ruangan Miss K di portal Astro Gempak mengenai perkara tersebut.

Bagaimanapun, butiran lanjut mengenai majlis bersejarah pasangan ini tidak dapat dipastikan.


Juliana Evans bakal menamatkan zaman bujang, kahwin pada...

Sekianlah artikel Juliana Evans bakal menamatkan zaman bujang, kahwin pada... kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Juliana Evans bakal menamatkan zaman bujang, kahwin pada... linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2016/12/juliana-evans-bakal-menamatkan-zaman.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Juliana Evans bakal menamatkan zaman bujang, kahwin pada..."

Posting Komentar