Jamal Yunos Makin Buas?

Jamal Yunos Makin Buas? - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Jamal Yunos Makin Buas?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Jamal Yunos Makin Buas?
link : Jamal Yunos Makin Buas?

Baca juga


Jamal Yunos Makin Buas?

Jamal Yunos Makin Buas? Pengerusi Gabungan NGO Malaysia, Datuk Seri Jamal Md. Yunos akan bertindak merobohkan mana-mana premis yang didapati tidak mempunyai lesen menjalankan perniagaan dibawah Majlis Daerah Sabak Bernam (MDSB).

Beliau yang juga pemilik Sekin Fisherman Village Hotel & Resort mendakwa, terdapat tapak tanah yang diduduki dan dibangunkan tanpa kebenaran dan lesen yang sah.

Jamal Yunos Makin Buaeliau juga berkata telah menyewa jentolak untuk memastikan mana-mana pusat judi, disko dan rumah urut tanpa lesen akan dirobohkan.

"Apa yang saya maklumkan ada 9 pusat judi, 40 rumah urut termasuk karaoke. Majlis Daerah jangan salahkan saya...jika saya ambil tindakan persendirian di atas premis yang didiami tanpa kelulusan.

"Bagaimana sebuah disko boleh beroperasi sehingga pagi? Adakah pegawai Daerah Sabak Bernam buta, pekak dan tuli? Adakah mereka hanya menunggu arahan menteri besar Selangor untuk menutup dan menyita premis begini?

Jamal Yunos Makin Buas


"Saya tidak perlu sebut nama disko tersebut kerana orang Sungai Besar pun dah jenuh buat aduan kepada Majlis Daerah," ujarnya dalam sidang media diadakan di hadapan Pejabat Daerah dan Tanah Sabah Bernam hari ini.

Sebelum itu Jamal yang mengadakan pertemuan dengan Pegawai Daerah Sabak Bernam, Mohd Khairuddin Md Som turut diiringi Penasihat Undang-undangnya, Datuk Imran Tamrin; Setiausaha Umno Bahagian Sungai Besar, Datuk Samsuri Mukhri dan Pengerusi Kebajikan Anak Bendang Selangor, Abu Lani Hasbullah.

Jamal Yunos Makin Buas


Difahamkan, Jamal turut mengadakan perbincangan selama kira-kira 30 minit dengan Khairuddin berhubung tindakan penguat kuasa Pejabat Daerah dan Tanah Sabak Bernam meroboh 11 struktur deretan bangunan yang dibina bersebelahan resortnya minggu lalu yang dianggarkan kos pembinaan RM308,000 musnah.

Jamal Yunos Makin Buas. Jamal turut bertemu Setiausaha MDSB Awaluddin Zakaria pertemuan berlangsung selama kira-kira 20 minit. - md


Iklan
Image
Image
Image
Image
Image






Jamal Yunos Makin Buas?

Sekianlah artikel Jamal Yunos Makin Buas? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Jamal Yunos Makin Buas? linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2016/12/jamal-yunos-makin-buas.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Jamal Yunos Makin Buas?"

Posting Komentar