China Dedah Tembelang Malaysia

China Dedah Tembelang Malaysia - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul China Dedah Tembelang Malaysia, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : China Dedah Tembelang Malaysia
link : China Dedah Tembelang Malaysia

Baca juga


China Dedah Tembelang Malaysia

China Dedah Tembelang Malaysia. Pengerusi 1Malaysia Development Berhad Tan Sri Irwan Serigar Abdullah menafikan laporan Financial Times yang China akan membantu 1MDB dalam membuat pembayaran balik kepada International Petroleum Investment Company (Ipic).

Irwan berkata: “Saya adalah pengerusi. Tiada siapa yang cakap kepada saya. Tiada siapa bercakap kepada pihak China,” katanya kepada pemberita selepas pelancaran Keusahawanan Komuniti Global hari ini.

China Dedah Tembelang Malaysia. Beliau diminta mengulas mengenai artikel semalam di Financial Times yang China membantu Malaysia dengan pembayaran itu.

Laporan itu dikeluarkan di tengah pertikaian hutang AS$6.5 bilion antara 1MDB dan syarikat kewangan milik kerajaan Abu Dhabi.

Menurut Financial Times, 3 individu yang mengetahui perkara itu berkata, China dijadikan sumber dana bagi 1MDB.


China Dedah Tembelang Malaysia


Ia menambah, satu sumber memberitahu akhbar itu yang Malaysia akan melakukan pertukaran aset bagi pembiayaan itu. - fmt



Iklan
Image
Image
Image
Image
Image






China Dedah Tembelang Malaysia

Sekianlah artikel China Dedah Tembelang Malaysia kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca China Dedah Tembelang Malaysia linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2016/12/china-dedah-tembelang-malaysia.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "China Dedah Tembelang Malaysia"

Posting Komentar