Tunang Lufya, Dr Hafiz buat ini di hospital sebelum nak kahwin...

Tunang Lufya, Dr Hafiz buat ini di hospital sebelum nak kahwin... - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tunang Lufya, Dr Hafiz buat ini di hospital sebelum nak kahwin..., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tunang Lufya, Dr Hafiz buat ini di hospital sebelum nak kahwin...
link : Tunang Lufya, Dr Hafiz buat ini di hospital sebelum nak kahwin...

Baca juga


Tunang Lufya, Dr Hafiz buat ini di hospital sebelum nak kahwin...

Bakal suami Lufya, Muhammad Hafiz yang kini bertugas sebagai seorang doktor nampaknya telah mempersiapkan diri untuk hari bahagia mereka tidak lama lagi.

Hafiz dimaklumkan telah membuat latihan skrip ijab dan kabul untuk mengelakkan dirinya daripada gemuruh dan gementar ketika melafazkannya nanti.
"Sejujurnya saya rasa tak sabar untuk menjalani hidup sebagai seorang suami kepada wanita yang memang saya cintai. Tak dinafikan sedikit perasaan gementar menjelang hari pernikahan dan perkahwinan kami.

"Tapi saya yakin insya-Allah semuanya akan berjalan dengan lancar tambah berkat doa ibu dan bapa kami. Setiap waktu solat saya akan cuba menghafal lafaz ijab kabul dan doa untuk isteri selepas di ijab kabulkan.

"Malah praktis di hospital tu ada juga. Kadang-kadang kena tegur dengan rakan sekerja yang lain," ujarnya sambil ketawa.
Tambah doktor yang bertugas di salah sebuah hospital itu lagi, dia turut bersyukur kerana bakal isteri dan kedua ibu bapanya banyak membantu segala proses persiapan majlis mereka.
"Walaupun jadual pekerjaan saya ketat namun saya tetap mencari masa yang sesuai untuk menemani bakal isteri saya dan memberikan sokongan padu tanpa henti kepadanya," ujarnya memetik MediaHiburan.


Tunang Lufya, Dr Hafiz buat ini di hospital sebelum nak kahwin...

Sekianlah artikel Tunang Lufya, Dr Hafiz buat ini di hospital sebelum nak kahwin... kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Tunang Lufya, Dr Hafiz buat ini di hospital sebelum nak kahwin... linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2016/11/tunang-lufya-dr-hafiz-buat-ini-di.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Tunang Lufya, Dr Hafiz buat ini di hospital sebelum nak kahwin..."

Posting Komentar