Tanah runtuh: Selangor tawar PPR percuma

Tanah runtuh: Selangor tawar PPR percuma - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tanah runtuh: Selangor tawar PPR percuma, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tanah runtuh: Selangor tawar PPR percuma
link : Tanah runtuh: Selangor tawar PPR percuma

Baca juga


Tanah runtuh: Selangor tawar PPR percuma

DATUK ISKANDAR ABDUL SAMAD





KERAJAAN Negeri Selangor menawarkan penempatan sementara untuk mangsa-mangsa tanah runtuh Serendah di PPR Serendah secara percuma.

Walau bagaimanapun Kerajaan Negeri memerlukan sedikit masa untuk memastikan unit-unit PPR itu sesuai didiami.

Unit Perancangan Ekonomi Negeri (UPEN) dan Perumahan Dan Hartanah Selangor Sdn Bhd (PHSSB) akan menguruskan penempatan tersebut.

PPR tersebut adalah di bawah pengurusan PHSSB.

DATUK ISKANDAR ABDUL SAMAD
Exco Perumahan, Pengurusan Bangunan Dan Kehidupan Bandar



Tanah runtuh: Selangor tawar PPR percuma

Sekianlah artikel Tanah runtuh: Selangor tawar PPR percuma kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Tanah runtuh: Selangor tawar PPR percuma linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2016/11/tanah-runtuh-selangor-tawar-ppr-percuma.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Tanah runtuh: Selangor tawar PPR percuma"

Posting Komentar