Serangan di Ohio State University, semua pelajar Malaysia selamat

Serangan di Ohio State University, semua pelajar Malaysia selamat - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Serangan di Ohio State University, semua pelajar Malaysia selamat, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Serangan di Ohio State University, semua pelajar Malaysia selamat
link : Serangan di Ohio State University, semua pelajar Malaysia selamat

Baca juga


Serangan di Ohio State University, semua pelajar Malaysia selamat

ANTARAPOS.COM


Post Pic
 
 
KUALA LUMPUR: Semua pelajar Malaysia dilaporkan selamat susulan kejadian serangan di Ohio State University, Amerika Syarikat pada Isnin.
 
"Dimaklumkan semua 296 pelajar Malaysia dalam keadaan selamat," menurut Education Malaysia Washington DC.
 
Media Amerika melaporkan seorang pelajar telah merempuh kenderaannya pada laluan pejalan kaki di kampus Columbus, Ohio sebelum menyerang para pelajar lain dengan pisau pemotong daging. 
 
Penyerang kemudiannya ditembak seorang pegawai polis kampus.
 
Siasatan sedang dilakukan untuk mengenal pasti sama ada serangan itu adalah tindakan keganasan.
 
Penyerang dikenali sebagai Abdul Razak Artan, seorang penduduk tetap Amerika Syarikat dari Somalia yang merupakan pelajar pengurusan logistik di universiti berkenaan.
 
Sebelas orang dimasukkan ke hospital berikutan kejadian itu, seorang daripada mereka dalam keadaan kritikal, menurut media Amerika.
 
 


Serangan di Ohio State University, semua pelajar Malaysia selamat

Sekianlah artikel Serangan di Ohio State University, semua pelajar Malaysia selamat kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Serangan di Ohio State University, semua pelajar Malaysia selamat linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2016/11/serangan-di-ohio-state-university-semua.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Serangan di Ohio State University, semua pelajar Malaysia selamat"

Posting Komentar