Penerangan PAS Wilayah seru gerakkan kempen 3B

Penerangan PAS Wilayah seru gerakkan kempen 3B - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Penerangan PAS Wilayah seru gerakkan kempen 3B, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Penerangan PAS Wilayah seru gerakkan kempen 3B
link : Penerangan PAS Wilayah seru gerakkan kempen 3B

Baca juga


Penerangan PAS Wilayah seru gerakkan kempen 3B

HARAKAHDAILY 


 


KUALA LUMPUR: Pimpinan dan ahli PAS Wilayah Persekutuan diseru menggerakkan kempen 3B untuk melebarluaskan lagi info berkenaan parti kepada rakyat awam.

Demikian ditegaskan oleh Ketua Penerangan PAS Wilayah Persekutuan, Kamal Nazmi Nik Din ketika dihubungi semalam.

Menurut beliau, pendekatan PAS sekarang telah menarik minat ramai masyarakat  awam khususnya mereka yang cintakan pendekatan sejahtera dan matang.

"Saya dapati ramai masyarakat netizen sudah mula menyedari kebaikan pendekatan politik matang dan sejahtera yang dikemukakan oleh PAS kali ini," ujar beliau.

Menurut beliau lagi, peningkatan keahlian PAS secara luar biasa sekarang menuntut semua peringkat kepimpinan dan ahli menggerakkan kempen 3B untuk Harakah iaitu 'beli, baca dan beri'. (pas.org)




Penerangan PAS Wilayah seru gerakkan kempen 3B

Sekianlah artikel Penerangan PAS Wilayah seru gerakkan kempen 3B kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Penerangan PAS Wilayah seru gerakkan kempen 3B linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2016/11/penerangan-pas-wilayah-seru-gerakkan.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Penerangan PAS Wilayah seru gerakkan kempen 3B"

Posting Komentar