Akhirnya PAS Mengaku Sering Kena Tipu

Akhirnya PAS Mengaku Sering Kena Tipu - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Akhirnya PAS Mengaku Sering Kena Tipu, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Akhirnya PAS Mengaku Sering Kena Tipu
link : Akhirnya PAS Mengaku Sering Kena Tipu

Baca juga


Akhirnya PAS Mengaku Sering Kena Tipu

Akhirnya PAS Mengaku Sering Kena Tipu. Pas sentiasa berhati-hati dalam menjalankan sebaran urusan dengan Umno berikutan sering tertipu dengan parti tersebut sebelum ini.

Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Iskandar Abdul Samad berkata, Pas merupakan parti yang paling terkesan oleh kezaliman Umno termasuk pembunuhan ahli mereka dalam kes Memali, Kedah.

“Kita pernah berada dalam BN dan ahli kita mati dalam tragedi Memali. Pas banyak tertipu dengan Umno kerana itu apabila berurusan dengan Umno, kita amat berhati-hati.

“Sebelum ni ramai ahli dan pemimpin Pas ditangkap dan dimasukkan ke ISA seperti Presiden Pas ketiga, Datuk Burhanudin Al-Helmy,” katanya.


Katanya, Pas paling terkesan dengan kezaliman Umno berbanding parti-parti lain. Oleh itu katanya, tidak wajar jika dikatakan Pas akan menyertai Umno.

Akhirnya PAS Mengaku Sering Kena Tipu


“Parti-lain lain seperti DAP dan sebagainya tidak terkesan banyak oleh kezaliman Umno tapi Pas yang paling teruk dizalimi.

“Jadi, untuk menuduh Pas akan masuk Umno adalah tak masuk akal sebab kita adalah parti yang paling mendapat kesan berat akibat tindakan Umno-BN,” katanya, mengulas kenyataan bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad yang mendakwa mana-mana pihak yang tidak sehaluan dengan Pakatan Harapan adalah penyokong Datuk Seri Najib Tun Razak.

Akhirnya PAS Mengaku Sering Kena Tipu.  Beliau berkata demikian ketika sidang media selepas majlis Himpunan Ledakan Suara Rakyat (LASAK) di Taman Medan, Petaling Jaya, hari ini. - sinar




Iklan
Image
Image
Image
Image
Image






Akhirnya PAS Mengaku Sering Kena Tipu

Sekianlah artikel Akhirnya PAS Mengaku Sering Kena Tipu kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Akhirnya PAS Mengaku Sering Kena Tipu linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2016/11/akhirnya-pas-mengaku-sering-kena-tipu.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Akhirnya PAS Mengaku Sering Kena Tipu"

Posting Komentar